Friday, February 17, 2012

Felt Flower





Salam buat semua pengunjung.....

Kali ni saya nak kongsi mendekorasi beg tangan........

Beg tangan ni saya beli di butik AVON....a very plain handbag.....sebenarnya 2 dalam 1....tote bag and handbag.

Rupa asal beg........





Masa tengok beg ni dalam katalog..hati terus terpaut....cantik....harga pun hanya RM69.90 saja....

Beg ni besar ...lebih kurang 20" lebar dan 12" tinggi setelah dilipat dua....

Memang sesuai untuk digayakan ketika bersantai dengan anak-anak waktu cuti sekolah. Bukan apa...anak-anak ni rajin tumpang beg mama diorang bila berjalan. Kalau pergi cinema ..... baju sejuk pun adakalanya letak dalam beg mama diorang ni. Selalunya saya akan beli handbag jenama Polo atau Forest Timber, walaupun ianya tahan lama ....tapi terasa sayang nak diisikan dengan barang yang banyak ..... anak-anak kata mama diorang ni macam Mr. Gadget yang ada macam-macam barang dalam beg..... mana tidaknya pen, note pad, recycle bag, super glue, minyak Yuyi, gula-gula mentos dan adakalanya coklat pun ada dalam handbag saya........ jadi beg ni paling sesuai waktu keluar dengan anak-anak ......

Tapi oleh kerana tangan tengah gatal nak buat bunga felt .... makanya terhasillah dekorasi pada beg ni......





Bunga tu saya lekatkan menggunakan UHU glue.....walaupun harganya hanya RM69.90 tapi materialnya amat berkualiti....bayangkan bunga yang saya tampal menggunakan UHU glue tadi langsung tidak rosak dan material beg tersebut juga tidak rosak bila saya tanggalkan bunga tadi (saja nak try test) langsung tidak mengelupas ataupun meninggalkan kesan glue tadi padanya...tak percaya gambar yang tanpa bunga tu adalah setelah saya menanggalkan bunga felt tersebut.....jadi lepas ni bolehlah saya gantikan design bunga yang lain pula....

Tak menyesallah saya beli beg ni......

Jadi kalau anda mempunyai handbag yang anda rasa seperti sudah jemu dengannya...apa kata "be creative and have fun" ........ macam saya.....


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com

No comments:

Post a Comment